Son jenerasyon yüksek teknolojili iş yönetim çözümü BMBASE, bugünün tüm küçük, orta ve büyük kurumlarının ihtiyaçlarını karşılamak amaçlı geliştirilmiştir. Satın Alma, Satış işlemlerinde teklif ve sipariş yönetimi ile şirket kuralları oturtulacak ve personele bırakılan karar verme işlemi sona erdirilecektir. Kendi organizasyonunuz için envanter yönetimi ve bakım işlemlerinde en büyük desteğiniz olacaktır.

Karar Verme Mekanizmasına çok değerli raporlar, online bilgi ve anında uyarıları sunarak destek olacaktır.

Şeffaf yapısı ve hizmet kalitesini yükseltmesi ile müşteri memnuniyetini ve merkez, ofisler ve iş ortaklarınız arasında mükemmel iletişim ve bilgi akışı ile de ekiplerinizin verimliliğini arttıracaktır.

Satın Alma, Satış ve Sipariş modülleri ile tedarikçilerinizi ve müşterilerinizi de sizin bir iş ortağınız haline getirecektir.

Tümleşik mesajlaşma yazılımlarından online planlama çözümlerine kadar BMBASE, organizasyonunuz içinde kaynaklarınızı yönetmek ve üretim aşamaları için rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bu tür kullanımlar için geliştirilen Dikey Çözümlerde MRP modülleri de eklenmiştir.

Tüm ihtiyaçlarınıza göre BMBASE sizin için özelleştirilebilmektedir.

CPU/Sunucu bazlı lisanslama modeli ile bir sunucu üzerinde sonsuz kullanıcı tanımlanabilmekte ve web bazlı olmasından kullanıcılar için bir yazılım yüklemesi gerektirmemektedir.

BMBASE | Dikey Çözümler


İnşaat/Mimarlık ve Proje Yönetimi Sektörü      BMBASE4c
Denizcilik/Gemi İnşaa Sektörü      BMBASE4mar
Container Taşımacılık Sektörü      BMBASE4con
Deniz Taşımacılık Sektörü      BMBASE4shipping
Tekstil/Emprime/Baskı Sektörü      BMBASE4tex
İthalat - İhracat Sektörü      BMBASE4ie
Üretim Sektörü      BMBASE4pro
Satın Alma - Satış - Müşteri İlişkileri Sektörü      BMBASE4crm
Eğitim Sektörü      BMBASE4edu

BMBASE + SeMaBASE


BMBASE ile yapacağınız iş yönetiminde ister ithal, ister yerli, ister hammadde, ister yarımamul ya da mamul ürünlerin depo/stok bilgilerini takip etmek için satın alma ve satış işlemlerini proje bazlı yönetirken SeMaBASE de bu ürünlerin satış sonrasındaki devreye alma, bakım, arıza, garanti ve bakım sözleşme gibi takip gerektiren aşamalarında ihtiyacınız olan tüm altyapıyı sağlamaktadır.

BMBASE Modülleri


Satış Yönetimi

Tüm tekliflerinizi ve siparişe dönüşümlerini web üzerinden yönetin ve takip edin. Yetkili kullanıcılarınız tekliflerinizi girsin, yöneticiler siparişleri onaylasın onaylasın sonra sevkiyata geçin veya üretin. Fırsatlarınızı kaçırmayın, tekliflerinizi unutmayın takip edin. Fiyatlarınız tek çatı altında ve düzenli olsun.

Satın Alma Yönetimi

Satışlarınızın yanı sıra satın almalarınızı da tek sistemden ve web üzerinden yönetin. Aldığınız teklifleri, tedarikçilerinizi, satın alma projelerinizi yetkili kullanıcılarınız görsün ve yönetsin.

Depo/Stok Yönetimi

Tek bir tane veya şehirlere dağılmış birçok deponuzu tek sistem üzerinden canlı olarak takip edin. İstediğiniz gibi barkodlama yapın, RFID kullanın, BMBASE esnek yapısı ile mobil barkod/karekod/RFID okuyuculara uygun web tabanlı ekranları ile her hareketinizi kaydetsin.

Satış, satın alma, depodan depoya, depodan saha elemanınıza, müşterinize her türlü sevkiyatı ister seri numaralı olarak ister adetli olarak tüm detayları ile takip altına alın.

Ürünleriniz için depo kritik seviyeleri tanımlayın, satın alma departmanınıza otomatik alarmlar düşsün, satın alma süreci başlasın.

Müşteri / Kontak Yönetimi (CRM)

Tüm müşterilerinizi, tedarikçilerinizi, lokasyonlarınızı ve oralarda bulunan ilgili kişileri tek noktadan takip edin. Bu kişiler ile yapılan telefon görüşmelerini, yazışmaları, doküman paylaşımlarını kayıt altına alın ve sonrasında bunları takip edip satışa çevirin.

Hangi müşteride hangi ürün olduğunu biliyorsunuz artık bunların garanti, bakım ve servislerini de takip edin. Sadece satışı değil satış sonrasını da takip edin.

Ajanda

BMBASE sizin hatırlamanızı veya planlamanızı beklemez. Haftalık ajandanızı size oluşturur. İlgilenmeniz gereken tüm konuları size saat/gün/hafta bazında iletir. Yapılması gereken sevkiyatlardan, dönülmesi gereken tekliflere, onayda bekleyen siparişlerden sıradaki üretimlere kadar herşeyi ajandaya işler.

Ayriyeten tüm şirket personeli ortak ajandasını, toplantıları, eğitimleri, tatilleri bu ajandaya işleyebilir.

Kullanıcı Yönetimi

Kullanıcılarınızın hangi ekranlara erişebileceğini, neleri görüp göremeyeceklerini, hangi işlemleri yapabileceklerini yönetin.

Kurumsal Bilgi Sistemi

BMBASE kullanıcısı olsun veya olmasın tüm personelinizi tanımlayın. Özlük bilgileri, iletişim bilgileri tek bir noktada toplansın. Bu ekranları insan kaynakları departmanınız takip için kullanabileceği gibi bilgilerin bir kısmını şirket içi portalınızda yayınlayarak personelinizin birbirine ulaşmasını ve bilgi sahibi olmasını kolaylaştırabilirsiniz.

Alarm Yönetimi

BMBASE önemli anlarda size sistem içerisinden ve ayrıca e-posta olarak mesaj gönderir. Bu alarmlar bir sipariş sizin onayınıza düştüğünde, belli müşterilere belli sevkiyatlar gitmesi gerektiğinde veya ürün stoğunun kritik seviyeye düşmesi gibi anlarda konu ile ilgili kullanıcılara gönderilir.

Dosya Yönetimi

BMBASE'in her modülü dosya eklentilerini destekler. Tekliflerinizin orijinallerini, taranmış faturalarınızı, müşteriler ile yazışmalarınızı, her türlü belgeyi ekleyebilirsiniz. BMBASE dosya yönetimi için yine bir BilPark ürünü olan DoXBASE sistemini kullanmaktadır.